JUNIOR & SENIOR HIGH SCHOOL OF KOGAKUIN UNIVERSITY <OFFICIAL BLOG>

工学院大学附属中学校・高等学校<公式ブログ>

【3か月留学2017】留学日記⑯ Yusuke @ Gleeson

Gleeson Collegeに通うYusuke君からレポートが届きました。

こんにちは。4回目のブログになります。
今回は先週末にあった出来事について書きたいと思います。

先週末にホストファミリーにアデレードの都市部に連れて行ってもらいました。アデレードの市街まではトラムと呼ばれる路面電車に乗って行きました。
今回は前にアデレードに来た時に少しの間だけ滞在したランドルモールと言うところに行きました。
01 
02
 
ランドルモールに向かうまでのアデレードの市街はとても綺麗で写真をたくさん撮ってしまうほどでした。
03 04 
ランドルモールでは家族へのお土産を買いに行きそして観光をしました。
路上ライブをしている人などがいて賑やかで心地よい通りでとても気に入りました。
とても良い町だったのでまた行きたいです。
05

Hi there.
This is my 4th time to write a blog.
This time, I’m going to talk about my life on last weekend.
Last weekend, my host family took me to the city of Adelaide.
We visited there by train called tram.
I visited the town called rundle mall where I visited in 2015.
On the way to rundle mall, Adelaide city was so beautiful so I took pictures a lot.
In rundle mall, I bought some souvenirs for my family and traveled there.
Rundle mall was so comfortable place because it was so cheerful place and there were some people who held a live show. So I really liked it.
I wish to go visit there again.

This blog ends here.
I hope you are looking forward to seeing a next blog.