JUNIOR & SENIOR HIGH SCHOOL OF KOGAKUIN UNIVERSITY <OFFICIAL BLOG>

工学院大学附属中学校・高等学校<公式ブログ>

【中学】イングリッシュキャンプ(最終日)

イングリッシュキャンプ3日目です。


Today was the final day of English Camp!

They worked so hard to make their own dramas.

28 (15)ピザもピザ窯も段ボール製
28 (19)犬の衣装も
28 (24)シンデレラのドレスも


And it's show time!!
22剣戟
4班ニュース番組

Some teams made dramas with singing and dancing.

Other teams made them with humor, suspense and laugh-out-loud.

28 (34)生徒も教員も大笑い


Some were good at acting and others were good at speaking.
13名優揃い

It is really difficult to act on stage in front of audiences.
In addition, they had to speak English.

Of course, they were struggling for speaking, but they played their own role with a supreme effort.


上位3チームの表彰を行いました。

28 (69)会場を笑わせながらも講師の先生への感謝を述べています
28 (71)チームメイトを讃えながらいい笑顔
28 (74)キレのあるダンスで魅せたリーダー

As a sign of their effort, they got the certificate from their English teachers.
DSC_0734修了証と今後のアドバイスを貰いました。みな真剣に話を聴いています

We hope this experience gives students motivation effect for English and for Australia.

DSC_0739
15:30に学校に戻り、この3日間の振り返りをしおりに書き込みました。3日間で得たものは英語力だけではありませんでした。