JUNIOR & SENIOR HIGH SCHOOL OF KOGAKUIN UNIVERSITY <OFFICIAL BLOG>

工学院大学附属中学校・高等学校<公式ブログ>

【3か月留学2017】留学日記㊽ Ryoga @ All Saints

All SaintsRyoga です!

今回は最後のブログです。

 

最後の夕飯の時にホストマザーからプレゼントが。

これまで撮ってくれた写真をアルバムにしてくれました。

 

最終日の朝、家まで迎えの車が来るまで自分の部屋などの写真を撮っていました。

01
02
03

車の音が聞こえたとき、泣きたい気持ちになりました。でも恥ずかしいので何とか我慢しました。

そして荷物を積んで、車に乗ると、我慢できずに結局泣いてしまいました。

 

飛行機に乗る前、お世話になった友だちに電話をしてお別れをしました。

 

この三か月間、ぺらぺらになるということはありませんでしたが、確かに英語力はのびました。それだけではなく、新しい友達もでき、様々なことを学んできました。

 

それでは

Good bye!

04
 
 

Hi! I’m Ryoga!

It is my last blog.

 

At my last dinner, my host mother gave me a present.

It was a photo album.

 

At the last day morning, before the car pick up me, I took some picture of my room and house.

 

When I heard sound of the car, I felt like crying. But I endured crying because it’s embarrassing.

But after I rode on the car, I started crying.

 

Before I got on an air plane, I called to my friend and said good bye.

 

This three month, my English skill got better than before and I made new friend. I learned a lots of things. Not only about English.

 

I’ll go back to Australia.

See you again my friends! I hope we can see again!

 

Thank you for all the time!